Peněženka Dámská Roncato Firenze 2.0 GR
Kód: 411082-01Detailní popis produktu
Dámská kožená peněženka italské značky Roncato série Firenze 2.0 v oblíbené černé barvě s uzavřením na druk. Elegantní peněženka pro moderní ženy vyrobena z kvalitní pravé kůže. Precizní zpracování a velmi povedený design se snoubí se spolehlivostí a funkčností.
- uzavření na druk
- přihrádky na kreditní karty nebo vizitky
- kapsa na zip na mince
- přihrádky na hotovost
- další přihrádky a síťovaná přihrádka ve výklopné části peněženky
- kůže
- logo Roncato
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské peněženky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Rozměry V x Š x H: | 11 x 18 x 4 |
Výška: | 11 cm |
Šířka: | 18 cm |
Hloubka: | 4 cm |
Barva: | černá |
Barva detail: | černá |
Hmotnost: | 0,15 kg |
Materiál: | Kůže |
Specifikace materiálu: | kůže |
Záruka: | 2 roky / let |
Značka: | Roncato |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Italská zavazadla Roncato s prvotřídní kvalitou a širokým sortimentem
Italská prvotřídní značka s dlouholetou tradicí neustále investující do výzkumu a rozvoje nových produktů, aby dostatečně plnila poptávku trhu. V nabídce je široká škála produktů určených pro cestování – cestovní textilní a plastové kufry, cestovní tašky, obaly na šaty, tašky do letadla, kosmetické kufry a cestovní doplňky. Dále jsou to pilotní kufry, aktovky, tašky přes rameno, tašky na notebook, peněženky a jiná drobná kožená galanterie.
Jako malý kluk pomáhal Giovanni Roncato svému otci Antoniovi, který od 40.let pracoval, učil se a úspěšně plnil požadavky budoucích cestovatelů v oblasti výroby zavazadel. Později v 70.letech byla založena firma Valigeria Roncato S.p.A a Giovanni se stal jejím prezidentem. Když byla zprovozněna montážní linka, tenkrát první v Evropě, znamenalo to důležitý mezník pro Valigerii Roncato, který umístil firmu mezi přední světové výrobce zavazadel.
Výroba firmy výrazně vzrostla v 80.letech a s jejími zkušenostmi a přetrvávajícími výzkumy inovativních výrobků nabízela nové produkty, jako např. nylonové či polyesterové kufry. V následujících 20 letech pak vzrostla produkce syntetických kufrů a ochranných pouzder, s níž posílila svůj růst i celá společnost a získala vedoucí pozici ve svém oboru.
V 90.letech Giovanni Roncato umožnil díky svým inovativním nápadům celé společnosti učinit další významný krok v produkci tzv. "skořepinových" kufrů pomocí vstřikování polypropylenu, což mu pomohlo k tomu, učinit z firmy předního výrobce v Itálii i zahraničí. Obrovským nápadem byl kufr Sphera - ovladatelný jedním prstem, který odstartoval výrobu několika milionů kusů, dále Teenager - barevná edice pro mladé, nebo Venice typická svým elegantním a vytříbeným stylem. V roce 2004 vytvořili lehký Flexi model schopný otočení o 360 stupňů pro ty nejnáročnější zákazníky. Od této doby se firma nepřetržitě rozvíjela, nabízela cestovatelům speciální kolekce "skořepinových" kufrů z polypropylenu a širokou škálu měkkých zavazadel, kancelářských funkčních pouzder a propracovaných kožených výrobků.
V posledních letech byla na trh uvedena linie Roncato UNO SL. nynější prvotřídní produkce firmy. Tato vysoce funkční a propracovaná edice v polykarbonátu nabízí ideální kombinaci lehkosti, masivnosti, bezpečnosti, praktičnosti a designu. Tyto výrobky jsou vysoce inovativní a chráněné exklusivními průmyslovými vlastnickými právy. Polypropylenové a polykarbonátové kufry jsou v současné době vyráběny dle originálních výrobních postupů.
V dnešní době rodina Roncato klade důraz na vysokou kvalitu, vykázanou certifikací ISO 9001, dále produkty pyšnící se označením "Made in Italy", používání technologií nových generací a přísné vnitřní kontroly. Naprosto specifickým rysem rodiny Roncato a RV Roncato je vášeň a know-how, předávané z generace na generaci, snaha o nefalšovaný výrobek a vzrůstající zaměření na životní prostředí a mezilidské vztahy.
RV RONCATO nyní působí v 52 zemích světa s rozmanitými výrobky a logistickými areály, které pokrývají celkovou plochu o rozloze 250000m2. Giovanni Roncato a jeho čtyři děti pevně věří, že R&D, kvalita pruduktů a styl, ekologická uvědomělost a vysoce specializovaní zaměstnanci jsou tím, co trh požaduje.