Reklamace
Informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) jsou upraveny v obchodních podmínkách.
Zde jsme pro vás připravili základní informace jak reklamovat zboží.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Online reklamační systém
Pro snadné vyřešení reklamace jsme pro vás připravili "online reklamační systém" kde nám jednoduše sdělíte, co se stalo. Pro vstup do formuláře musíte znát variabilní symbol – je uveden na faktuře a shoduje se s číslem objednávky. Také je potřeba zadat e-mail, který byl zadán v objednávce. Pokud údaje nemáte ( např. je zboží zakoupeno na prodejně bez registrace) využijte dalších způsobů uplatnění reklamace.
Ostatní možnosti
Můžete nás kontaktovat telefonicky na lince zákaznického servisu nebo zaslat informační e-mail nejlépe s vyplněným reklamačním protokolem ke stažení k dispozici zde, nebo číslem faktury, případně objednávky, popisem závady a ideálně fotky poškození na adresu info@nejkufry.cz
Poštou nebo přepravní společností
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Nejkufry.cz, Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00.
Při zaslání zboží na reklamaci Poštou nebo smluvním přepravcem prosím zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Uveďte č. online reklamačního protokolu nebo vložte stažený vyplněný reklamační protokol, případně minimálně uveďte číslo faktury nebo objednávky, popis závady a kontakt na Vás – adresu, telefon.
Reklamace na prodejně
Reklamovat zboží je možné osobně v otevírací době na naší prodejně Nejkufry.cz, Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00.
Pro zjednodušení a urychlení vyřízení reklamace doporučujeme si stáhnout a vyplnit reklamační protokol.
Reklamační protokol ke stažení k dispozici zde.
Kontakty pro řešení a informace o průběhu reklamace:
info@nejkufry.cz
tel: 734212086 (v pracovní dny 9:00 do 17 hod)